Всі відгуки про нашу компанію Ви знайдете в пошуковій системі Google, де все прозоро і чесно.
Можлива. Спочатку прайси у майстра та менеджера ідентичні. Цінове розбіжність пов’язані з тим, що менеджер не отримав важливу інформацію для реальної оцінки робіт. Отже, спеціаліста необхідно забезпечити найбільш точними та повними відомостями (фотоматеріали, назва профілю, фурнітури – вітаються). Замовник будь-якої миті може дізнатися, звідки виникла різниця.
У компанії працює чотири майстри, які регулярно підвищують свою кваліфікацію. Усі фахівці пройшли навчання на базі АМТЕХ, тому фірма гарантує високий рівень їх практичних знань. У разі виникнення проблеми, пов’язаної зі складним ремонтом або переробкою, майстер у телефонному режимі радиться з технологом, який допомагає вирішити будь-яке технічне питання.
Ні. Наші спеціалісти не виконують роботи з використанням матеріалів замовника.
>При виконанні ремонтних робіт ми не маємо справи з підрядниками, а фахівці компанії працюють у нас на постійній основі багато років. Визначальні якості, якими керуються рекрутери АМТЕХ при доборі персоналу – добропорядність, відповідальність та професіоналізм. З метою перестрахування замовник може дізнатися П.І.Б. майстра, який виконує роботи.
Так, із наданням усіх необхідних документів: договір, специфікація, рахунок, видаткова накладна, акт виконаних робіт.
• Спеціалізація виключно на ремонтах вікон та дверей.
• Майстри, які мають величезний досвід роботи.
• Контроль за якістю виконання робіт.
• Регулярне підвищення кваліфікації майстрів.
• Виконання складних ремонтів та реконструкції вікон.
• Прийнятні та демократичні ціни.
Зв’яжіться з менеджером у зручний спосіб (телефон, месенджер, пошта) – спеціаліст проконсультує Вас щодо вартості, термінів та уточнить час приїзду майстра.
Компанія АМТЕХ піклується про комфорт своїх клієнтів, тому фахівці ретельно продумали умови оплати і можливість її варіативності.
Існує три варіанти розрахунку:
1. На карту Приват-Банку. Гроші проводяться на зазначені реквізити після виконання робіт або у вигляді попередньої оплати (до половини вартості).
2. Готівкова оплата. У цьому випадку розрахунок проводиться або по факту виконання робіт, або на етапі вимірювання. Вноситься попередній платіж, що складає до 50 % вартості. Важливий момент: спільно з розрахунком виписується договір і оформляється гарантійна документація.
3. Безготівковий розрахунок з ПДВ. Після проведення діагностичних заходів формується рахунок. Коли він оплачується – оголошується старт робіт. З постійними клієнтами укладається договір, який надсилається поштою.
Якщо клієнт бажає активувати відстрочене замовлення, то необхідно відправити попередній внесок на карту ПБ. Після цього складаються договірні папери і відправляються замовнику за допомогою поштових сервісів або в електронному вигляді.
Це залежить від виду робіт, ступеня зайнятості майстрів та розташування об’єкта. Дату необхідно уточнювати у менеджера, але у будь-якому разі наші фахівці приїжджають у зручний для Вас час.
Майстри працюють із 9.00 до 19.00. Максимально пізніший час приїзду спеціаліста – 18:30. У цей час виробляються дрібні роботи, які пов’язані з шумом. Майстер залишить локацію замовника не пізніше ніж 19:00.
Майстри пересуваються на автомобілі, укомплектованому необхідним інструментом та матеріалами для ремонту. Вкажіть відстань до кінцевого пункту – і менеджер максимально точно зорієнтує за часом виїзду та вартістю.
Ми використовуємо виключно якісні матеріали, оскільки це дозволяє:
• досягти чудового результату;
• надати гарантію на тривалий термін;
• скоротити час, витрачений для проведення ремонтних робіт.
Крім того, комплексне співробітництво, що включає матеріали та роботу майстрів АМТЕХ, принесе замовнику відчутну вигоду та дозволить заощадити.
У разі якісних брендів – гарантія максимальна, якщо вироби відносяться до бюджетного сегменту – термін значно скорочується. Також важливим фактором є вид робіт:
• заміна склопакетів – 1-3 роки;
• заміна фурнітури – 3 роки;
• Регулювання – до 6 місяців.