ПН-ПТ 9-19 СБ 10-15

+380 50 165 1010

пн-пт 9:00-19:00 сб 10:00-15:00

телеграм +380 50 165 1010

вайбер +380 96 165 1010

+380 73 165 1010

Розрахунок

Компанія АМТЕХ піклується про комфорт своїх клієнтів, тому фахівці ретельно продумали умови оплати і можливість її варіативності.

Існує три варіанти розрахунку:

ПриватБанк 1. На карту Приват-Банку. Гроші проводяться на зазначені реквізити після виконання робіт або у вигляді попередньої оплати (до половини вартості).

кошелек 2. Готівкова оплата. У цьому випадку розрахунок проводиться або по факту виконання робіт, або на етапі вимірювання. Вноситься попередній платіж, що складає до 50 % вартості. Важливий момент: спільно з розрахунком виписується договір і оформляється гарантійна документація.

Документ 3. Безготівковий розрахунок з ПДВ. Після проведення діагностичних заходів формується рахунок. Коли він оплачується – оголошується старт робіт. З постійними клієнтами укладається договір, який надсилається поштою.

Якщо клієнт бажає активувати відстрочене замовлення, то необхідно відправити попередній внесок на карту ПБ. Після цього складаються договірні папери і відправляються замовнику за допомогою поштових сервісів або в електронному вигляді.

[contact-form-7 id="54" title="Big contact form"]
Зв'яжіться з нами
+380 50 165 1010
+380 96 165 1010
+380 73 165 1010
rehaumaster@gmail.com
amtech.kiev.ua@gmail.com

Графік роботи офісу:
Пн-Пт: 9:00-19:00
Сб: 10:00-15:00

м. Київ, вул. Харківське шосе, 164, оф. 3

стрелка вверх