Компанія АМТЕХ піклується про комфорт своїх клієнтів, тому фахівці ретельно продумали умови оплати і можливість її варіативності.
Існує три варіанти розрахунку:
1. На карту Приват-Банку. Гроші проводяться на зазначені реквізити після виконання робіт або у вигляді попередньої оплати (до половини вартості).
2. Готівкова оплата. У цьому випадку розрахунок проводиться або по факту виконання робіт, або на етапі вимірювання. Вноситься попередній платіж, що складає до 50 % вартості. Важливий момент: спільно з розрахунком виписується договір і оформляється гарантійна документація.
3. Безготівковий розрахунок з ПДВ. Після проведення діагностичних заходів формується рахунок. Коли він оплачується – оголошується старт робіт. З постійними клієнтами укладається договір, який надсилається поштою.
Якщо клієнт бажає активувати відстрочене замовлення, то необхідно відправити попередній внесок на карту ПБ. Після цього складаються договірні папери і відправляються замовнику за допомогою поштових сервісів або в електронному вигляді.